Herseyinhayirlisi Kızlar ben 20 haftalık detayli utrasyina girdim genel olarak normal burun biraz küçük yaşım 32 aminosentez ve kan oldirmami önerdi doktor dowsenromu zeka geriliği varmi diye başına böyle olay geçen oldumu
mirayim_00 Herseyinhayirlisi ya sanırım ikizlerde bu down sendromu var mı testini öneriyorlar bende hiç bir sorun çıkmadı benim de ikizlerim olucak. Doktor şu testler var istersen yapalım dedi ben yok dedim çünkü ikizlerde ikili test çok güvenilir olmadığı için heralde o yüzden öneriyorlar bilemedim valla