oznurbaris6153 Ben daha çok yeni hamike olduğumu öğrendim gebelik testi yaptık 3 tane hepsi iki çizgi çıktı kan da da pozitif çıktı burada bi hastaneye gittim ve ağlayarak çıktım.. kan değerim 320 çıkmasına rağmen bana ne bi folik asit verdi ne başka birşey desteğinize ihtiyacım var doğma büyüme İstanbulluyum 3 ay önce evlendim ve eşimin mesleği gereği buraya geldik ve çaresiz kaldım 😞
Elifyunus oznurbaris6153 meraba Ncr hastanesinde Dilara hanım var onu tavsiye ederim bide medical parkta hatice soydinç var
Yeniievli hayat hastanesinde selda hanım var kadın doğumcu.yengemler çok memnun oldu. Ebeleri de normal doğum için harika.