leylasmomm Yaa bu ismi koyan anne buralarda mııı🌸 inanılmaz beğendim benim kapı süsü yaptırdığım yere yaptırmış orada gördüm keşke benim aklıma gelseydi dedim o kadar ince düşünülmüş ki adıyla yaşasın inşallah🤍 çok çok beğendim 🧿https://www.hizliresim.com/nfcuu99
leylasmomm Eda789 instagramda atolyesell var orada yaptırdım ama bu benimki değil 🤗 benimki henüz yapım aşamasında daha bitmedi paylaşamıyorum o yüzden🌸
Elbet-birgun-kavusacagiz leylasmomm aaa evet atilla ilhanin siiri bir beste calar mahurla biz aglasirdik 🌸 Benmde aklimda bulunsun bu isim☺
annesinin_beybisi leylasmomm bir dizi vardır 2 sene önce falan orda bir karakterin adı mahurdu kardeşinin adı da beste ordan esinlenmis olabilir😊
leylasmomm Elbet-birgun-kavusacagiz Biz çoktan koyduğumuz için ben geç kaldım ama benim de gönlüm düşmedi değil 🤷🏻♀️
BsrSEN annesinin_beybisi bir aile hikayesi dizisini çok severek takip ettim . Ama atilla İlhan şiirinden esinlenerek koyduk ismi.Besteye karar vermiştik babasıyla Ahmet Kaya o mahur beste çalar müjganla ben ağlaşırız dinlerken babası mahur beste mi olsa acaba dedi gözlerim ışıdı😍 anlamına baktım Türk müziğinde şen makam diyor soyadımız da şen olduğu için o an karar verdik mahur besteye
Elbet-birgun-kavusacagiz leylasmomm gonlundeki olsun ☺ ipekmi kizinizin adi oda hayalimdeki isimlerden birisi🤭🤭
Arasannesi_ @Elbet-birgun-kavusacagiz O mahur beste çalar Müjgan’la ben ağlaşırız Doğrusu böyleydi 🌹 yanlış anlama amacım linç değil doğrusunu bilmen de yardımcı olmak 😊 evet foxta bir dizi vardı bir aile hikayesi diye orda kardeşlerin isimleriydi… babasını buluyordu mahur falan i şekildeydi galiba. Güzel isim bende çok beğendim ❤🌹
Elbet-birgun-kavusacagiz Arasannesi_ estagfuurllah ne yanlisi😊izledigim dizide mahur la biz aglasirdik diye okumuslardi ondan oyle yazdim😍
Kizcek Ayy ben de kapi susumuzu atolyesell’de yaptirdim. Kizimin adi Yaz. Sarkiyi cok sevdigim icin Müjgan Yaz istemistim ama esime kabul ettiremedim. Saglikla dogsun, buyusun Mahur Beste💖