evetbenavukatiyim Yemek hazırladım oturduk yedik şimdi karnımın sağ tarafında hafif bir ağrı var sızı gibi böyle normal midir? 23 haftalığım
dakpinar- evetbenavukatiyim canım ben de 24 haftalığım benim de dünden beri sağ kaşıkta ağrım var şiddetli değil ama hissettirici, rahim büyümesi sanırım
evetbenavukatiyim tcasl Biraz kalkıp yürüdüm geçti şimdi çok teşekkür ederim ama bir tek siz cevap verdiniz 😀🙏🏼🙏🏼
tcasl evetbenavukatiyim benimde sürekli ağrılarım oluyo soruyorum cevap alamıyorum o yüzden görünce hemen ben yaşadım mı diue düşünüp yazmaya çalışıyorum 😆