Elif0606 benimde kızım 16 aylık. benim ilk gebeliğimde hemen olmadı bi kaç ay denemiştik bi sorun yoktu. bunda da öyle olacağını tahmin ettim öyle de oldu. bende 40 ım çıkmadan adet görmeye başladım her ay da düzenli olmasada oldu. bu gebelik içinde 4 ay denedikten sonra beşinci ay hamile kaldım. adetlerim düzensiz olduğu için adet bittikten sonra hemen hemen hergün denedik öyle oldu. diğer aylar o kadar önem vermemiştim hergün deneyince oldu. hemen kalkmadım. kalçamın altına yastık koydum. bu şeklde oldu