Cansu10 aynen valla bir doktor vardı kanamam başladı çok çok azdı bir iki damla kadar falan korktum aradık 3 gün bekleyin artarsa arayın dedi Progestan falan hiç yok bi bakalım gel bile demedi neyse ilk gebeliğim birde neyse 3 günün akşamı aniden bi sancı girdi ölüyorum sandım doktoru aradık sabah arayın dedi ben bas bas bağırıyorum Sancıdan kadın evinden gelmek istemiyor eşim yalvardı yine yok diyor eşim karıma bişey olacak çok bağırıyor diyor yok kadın illa sabah dedi eşim polisi arıyorum dedi sizin göreviniz acil durumda da yardım etmek dedi polisi duyunca tamam beyfendi gelin dedi gittik hastaneye baktılar kalbi durmuş düşük başlamış bile daha çok küçük evde düşürsün saat başı da haber verin dedi Anam bazı doktorlar çok nalet Allah’a şükür şimdiki doktor çok ilgili