Cansu10 ben hem devlete hem özele gidiyorum fakat iki doktorada tavsiye üzerine gittim doktorun kişiliğine bağlı .Bursada Şevket’te doktorum Burcu Dinçgez tatlı dilli ve herşeyi söylüyor , özel hayat hastanesi Ayşe Erol o da kendisine 30. Haftamda gitmeme rağmen sanki hep ona gitmişim gibi ilgilendi herşeyine baktı bebeğin iç organlarına bile bakarken beni bilgilendirdi tavsiye ederim bursadakilere