birseny 28 olduk şimdi biz nasipse inşallah. Evet çok zorlu gerçekten. Moralinizi bozmayın ben çok üzüldüm moralimi bozdum ve bağışıklığım direk düştü arkasından covide yakalandım daha serjlaji anlayamadan ondan hastaneye yattım. O yüzden çok moralinizi bozmayın daha bebek minik kolayca dikiş atılır inşallah. Rabbim Evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almayi nasip etsin inşallah.