2 gün önce sordum ama aklımı kurcaladığı için tekrar soruyorum. 31 temmuz en son adetim 8 eylülde doktora gittim doktor bana 4 hafta 4 günlük dedi ama uygulamada o gün baktığımda yani kayıt olduğumda 5 hafta 5 günlüktü. Bebeğim yavaşmı gelişiyor ilk gebeliğim