lentil Aszey2012 30+5 57 ile başladığım bu yolda şuan 64 kiloyum 7 kilo aldım bakalm daha nekdr alacağm
Bianneadayiii Fadikb yaa öyle deme 😬 bak aşağıda 25 kilo alan gördüm 😂😂😂 ben en fazla 15 kilo ile bitirmeyi planlıyorum dikkat edeceğim inş
Bianneadayiii UmayGul ama daha fazla alanlarda var dimi 😂 nasıl avunabiliriz yaa. Bundan sonra çok mu alınır var mı bilginiz
UmayGul Bianneadayiii yani daha fazla alanlarda var tabi😂😂 hic bilgim yok insallah cok almayiz 🤭 iki hafta falan dikkat ettim o ara odemde attim sonra kasilmalar baslayinca biraktim aman yiyorum nolursa olsun dogumdan sonra veririz ne de olsa😂🤭🤭
Bianneadayiii UmayGul değil mi yaa.. zaten doğumda 7 8 gider diye düşünüyorum en fazla 😂 gerisini de veririz 7 8 kilo fazlamız olmasın mı canım o kadar doğum yapıyoruz değil mi ☺️
UmayGul Bianneadayiii aynen dogumda o kadar gidiyormus sonrasida emzirirken gidiyor diyorlar☺️ bir de uykusuz kalicaz surekli bebekle ugrasicaz mutlaka o surecte veririz yaza yine kendi kilomuza donmus oluruz kisin kazaklarla falan bellide olmuyor hem☺️