Bsrahb 16+1 iz.İlk hamileliğim. karnımı izliyordum hamile taytım var karnım onda belli oluyor bi anda kalp atar gibi bişi hissettim ve gözümle gördüm.Hemen eşimi çağırdım kooş haraket etti diye ama bida olmadı 😂Damar mı attı bebeğim mi bilmiyorum 😂
badembid Bsrahb ilk gebeliğin ise maalesef 20 haftadan önce hissetmek mümkün olmuyor 😇 ben de ilk 19+5 haftada hissettim şu an 25. Haftadayım dışardan ara ara belli oluyor canım😊 sen de 1 aya hissedersin
Caglaluna Bsrahb mümkün . Her gebelik her vücut farklıdır 🥰 mümkün değil diyenleri anlayamıyorum 🤷🏻♀️ Kalp atışı şeklinde pıt pıt oluyorsa büyük ihtimalle bebişindir. Düzenli bir hareket olmaz, dışardan görünmez, ama içerden hissedilebilir 🌸
badembid Bsrahb benim karnımda kelebek varmış gibiydi canım içimde küçük bir böcek beni kaşıyor gibiydi doktora söylediğimde bir kaç hafta sonra bebek güçlendiğinde daha da şiddetleneceğimi söyledi şimdi ise güm güm vuruyor😍
Betulbayar32_ Bsrahb az biraz sabır az kalmış hissetmeme iki üç hafta sonra hisedersin tekmelemeye başladığında da hiç rahat durmuyor yerinde dersin suan öyleyim etimi yırtacak şekilde atıyor 🤭😍
badembid Hayal_et07 bunu biz değil bilim ve doktorlar söylüyor. Siz de büyük ihtimalle hissettiğiniz bebeğiniz değildir. Gerçekten hissettiğinizde farkı anlıyorsunuz zaten.
Hayal_et07 badembid İlk an hissettiğimle şu an hissettiğim arasında hiçbir fark yok şu an 21 deyim ve 21.haftada çok önce dışarıdan da hissettim. Ayırt edebilecek kapasitedeyim:)
badembid Hayal_et07 hanımefendi siz bu konuda ısrarcıysanız daha başka bir şey diyemem. Tüm doktorlar ilk gebelikte 20. Haftada ikinci gebeliklerde ise daha erken 15. Haftalarda hissedilebileceği söyleniyor. Siz neye nasıl inanmak istiyorsanız inanabilirsiniz. Ben doktorlara inanıyorum.
Teusa Ben 19 da hissettim bence hiç gaz, bağırsak vs gibi şeylere benzemiyor :D son günlerde daha net hissediyorum bugün de karnıma bakarken attığıni gördüm dışardan. 21. Deyim
badembid Sametnida benim de ilk gebeliğim doktorum 20 haftadan önce hissedemezsin dedi ben de 19+5 de hissettim
Hayal_et07 badembid Hangi tüm doktorlar beni güldürmeyin 😅 Mümkün olan şeye mümkün değilmiş gibi konuşmayın. Doktorum zayıf olduğum için hareketleri erken hissettiğimi, olabileceğini söyledi. Bende hurafe uydurmuyorum burada.
Zeytinlimon Bsrahb bnce hissedebilirsin trkme değil ama oldugu yeri baskısını damar gibi atısını hissediyordum.herkeste aynı olacak diye bişi yok.18. Haftada eşimde hissetti dışardan tekme attıgını elini koydugunda🤗
badembid Hayal_et07 benim muhattabım siz değilsiniz , sizin fikirleriniz hiç değil 😁 size eğer doktorunuz hareket dediyse ve siz buna okeyseniz söyleyecek bir yorumum yok. Benim doktorum da bana aksini söyledi ki onun söylediği zamanda de ben bebek hareketlerimi hissettim. Kaldı ki ben de zayıf bir insanım 😌 bu nedenle ne siz kendi fikrinizden ne ben kendi fikrimden vazgeçmeyeceğime göre polemiğe girmeye gerek yok😉