Rasev canım bir şey sorcam benim ergenlikten bu yana göbeğimde uzun erkek gibi hemde yerinde simsiyah kıllar var hep rahatsızdım batmaya başladı artık gözüme aldım bugün ağdayla sonra ağda yağı sürdğm tahriş olmasın diye sonra duşa girip çıktım aleo veralı krem sürdüm bi zararı varmıdır ki ya ? Normal krem ve ağda yağı kullanmamın ilk gebelik olnca ağdayı da korka korka yaptım bebişe zararı olmaz dedi arkdşlarım ama bilemedim