Sym20 Hanımlar benim ikinci hamileligim ve idrarimi yaptiktan sonra 1 2 damla kan geliyo böyle olan oldumu lutfen yardimci olun tereddüt ediyorum korkuyorum😥🙁
bilnazo68o Sym20 böbrek te kum olabilir. Büyük ihtimal enfeksiyonunz var mutlaka doktora gözükün. Ben kanlı idrar olunca böbrek kumu demişti doktor.
Sevda-milenova Sym20 bende oldu 7 haftalik hamileyim ama oyle damla damla degil idrarim resmen kandi.ama cok sukur gecti dr ye gittik bir sorun yok dedi.bazi kadinlarda olabiliyormus
Sym20 Idrarimi yapip bittikten sonra geliyo benim ilk hamileligimdede enfeksyonum vardi ama boyle olmamistim simid boyle olunca korktum acikcasi 8 haftalik hamileyim
Sym20 Yani doktora gittigimde altan muayene etmez demi cunku yeni oldugu icin boyle bisey istemiyorum
ecemsmom Sym20 gerekirse alttan muayene yapabilir doktor daha iyi bilir haftanız yeni ama doktor zarar vercek bişey yapmaz
Sym20 Genelikle ilk zamanlar altan muayene yaptirmayin iyi degil denildigi icin bende terredut ediyorum bazen acildeki doktor iyi denk gelmiyedebiliyo o yuzden zaten terredut ettim
Buseikra34 Sym20 canım alttan muayene yapmazlar zaten belki alttan ultrasonla bakarlar onunda hiç bir zararı yok rahat olabilirsin. Kanama daha kötü ihmal etme
Ediz101019 Benimde kanlı gibi tarçın renginde idrarım.37+4 üm. Sistit olduğumu söyledi Doktorum .yoğun bakteri idrarda .sabah akşam iğne verdi 6 tane . Hala geçmedi