Arkadaşlar..lütfen cevap verin.
sizde de böyle oldumu? ishal oldum.4 gündür. midem de fena. 1 seyler yiyemiyorum.yediyimi kusuyorum. tualetten çıkamıyorum.artık orda yaşıyorum yaa((( hem ishal hem mide bulantı.
mide bağırsak hekimine gitmek istiyorim ama hamiıelikte mümkünmü acaba? napıcağmı bilmiyorum..