Boncuk123 Yarın regl günüm çok umutluydum bu ay. Ara ara kasık agrım dışında bir belirtim yok. Sabah test yaptım negatif çıktı. Normal şartlarda suanda lekelenmelerim başlar sonra adet olurdum. Aşırı moralim bozuldu. Böyle olup pozitif gören var mı ?
Feyzaveannesi Boncuk123 Yani idrarda negatif çıkıp kanda pozitif çıkan biçok tanıdığım var. En başta da annem 😊 umarım öyle bir şey olur,🌸 hakkınızda hayırlısı
Momyyy16 Boncuk123 canim benim bende ole yapmıştım hemen çıkıyor ama biraz bekle duzenliyse reglin 5 gun geçtikten sonra kandan baktır daha iyi sonug çıkar 👍
Fatma_4224 Boncuk123 hayırlısı olsun canım udumunu kaybetme daha adetin gelmemiş sonucta bende cok umutluydum bu ay için ama 1 hafta erken adet gormuş oldm
Feyzaveannesi Boncuk123 İki kimyasal gebelik geçirdikten sonra kızıma hamile kaldım 😊 umudunu kaybetme. Bebeğin varolmak için doğru zamanı bekliyor 😊
annesinin_beybisi Boncuk123 ben de aşılama yaptirdim yarın regl günüm karnım ayrıldıkça ödüm kopuyo olurum diye
21glcn Boncuk123 adetim gecikti 10 gün, test yaptım çıkmadı, umursamadım aradan 2 ay geçti 9 haftalık olduğunu öğrendim, umutlandırmak istemem ama olabilir bekleyin lütfen en az 10 gün 🥰
Farahsmom Boncuk123 idrar testi denemedim ama adet günümden 4 gün önce kan testi verdim şüphelenip negatif çıktı. Adetimi 4 gün geçince idrar testi negatif çıktı 😅 sonra adetimi bi 15 gün filan geçti hala olmayınca doktora gittim rahmin kalınlaşmış adet oldun olacaksın bir de kan değerlerine bakalım dedi ve hamile olduğumu öğrendim🤷🏻♀️ Geç döllenme olmuş adetime 4 gün kala yumurtlamışım 😱
Ada_kacira Boncuk123 evet benimde negatif çıkmıştı baş ağrım vardı şiddetli hatta aile hekimi nörolojiye yönlendirdi beni bir hafta sonra gidebildim doktor MR çekilmeden önce tekrar teyit etmek istedi pozitif çıktı 58 falandı sanırım şuan 14 haftalığım bence sende kanaman başlamasa bir hafta sonra tekrarla testi
Ada_kacira Boncuk123 yanlız idrar değil direk kanda hcg ne baktır hayırlı haberler alırsınız inşallah.
Busrakars Boncuk123 Biraz daha bekleyin ben bildiğin adet sancısı çektim ha oldum ha olacağım diye bekledim ama olmadım 1 hafta bekledikten sonra test yaptım hamile olduğumu öğrendim