Damla00 merhaba canım
benim ilk hamileliğim ve göğüslerim aşırı şişmiş hassaslaşmış ve göğüs uçlarıma dokunamıyordum. Herkeste aynı belirtiler olmayabiliyor. Ben adet günümü bekledim hatta iki gün geçti o gün ovulasyon testi yaptım T çizgi C çizgisine göre koyu çıktı. iki gün sonra bu sefer hamilelik testi yaptım ve çift çizgiyi gördüm🙏🏻 Ertesi gün kan verdim ve keseyi gördük. Testler de yanılma payıda olabiliyor. En iyi kan vermeniz olur☺️
umarım en güzel haberi alırsınız🙏🏻❤️