YusufMirza Son 1 aydır geceleri bacaklarımın ağrısından uyuyamıyorum hatta kalkıp yürüyemiyorum. Dün gece de kramp girdi ağrı kesici kullandım. Benimle aynı sorunu yaşayan var mı
Aylinak1n YusufMirza magnezyum eksikliğinden oluyor kramp canım hamileliğin son aylarında da bacak krampları doğal karşılanıyor. Eğer magnezyum kuşlanmıyorsan doktorundan iste benimde kramp girip, uyuşuyordu onunla düzeldi
YusufMirza Geceleri uyuyamayacak kadar çok ağrıyor gerçekten. Pazartesi kontrole gidecem doktoruma mutlaka danışacağım hiç iyi değilim
YusufMirza Hatta o kadar rahatsızım ki normal doğuma uygun olduğum halde sezeryan yapıp kurtulayım ağrılarımdan diyorum🤦🏻♀️ hareketlerim de sıkıntılı hale geldi.
YusufMirza İlk bebeğim olduğu için bilinçli değilim fazla. Ama çevrem de herkes Sezeryan olma diyor. Ben ise çok korkuyorum normal doğumdan. Cesaretim yok hiç🤭