Merhaba arkadaşlar,aranıza çok yeni katıldım hepinize hayırlı olsun dilerim 🐣🕊️.Reglim zamanı geçmeden çok ciddi anlamda kasık ağrıları hissettim.Agustosun 11 inde regl olmuştum,25 inde üç gün üst üste lekelenme oldu.(Düzenli bir regl geçmişim var) Kasik ağrılarım devam ediyordu.Test aldım direk iki çizgi oldu,ertesi gün doktora gittim reglin gecikmemis ki neden geldin dış gebelik olabilir kimyasal gebelik olabilir kadınların yüzde yetmişi düşük yapıyor gibi olumsuzu beynime kazıdı neyse öyle böyle betaya baktı 168 çıktı,iki gün sonra tekrar ver dedi bugün 987 çıktı.Zaten üç aylık evliyim hala inanamıyorum hamile olduğuma bir de doktor böyle konuşunca daha da psikolojikmen kendimi kötü hissettim.Geceleri korkuyorum,kasıklarım aşırı agriyor ve hala inanmiyorum hamile olduğuma,haftaya çağırdı gözükür ultrasonda dedi bir dediği bir dediğini tutmuyor öğretim gorevlisiymis beni öğrencisi sandı sanırım uyuz adam 😂 değerim sizce nasıl acaba kaç haftalık