Kızlar eltimler akşama kahveye gelmek istediler bende kabul ettim. Eşiyle gelicek. Şuan ev temizlemeye çalışıyorum belim kopmuş durumda. ben normalde kahveye de deseler mutlaka çay demler yanınada en az üç çesit çıkartırdım. Ama vallahi halim yok şuan daha ev temizleyemedim. Şimdi kahve dediler diye akşam gerçekten bi kahve versem ayıp mı olur. O da iki yudumda bitiyo malum sonra boş boş oturucakmıyız 😏 bana bi fikir verin napıyım akşam