Mervin Benim gibi olan var mı arkadaşlar.. hiçbir ağrım yada açılmam yok ... kızımın keyfi yerinde sanırım çıkmak istemiyor ama ben artık sabırsızlıktan geberiyorum .. uyku tutmuyor hadi bu gece artık doğum başlar diyorum hep ama tık yok 😁😁😁
CeydaAyaz Mervin ben ben 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Kırkta olsan canım yıne gelmıyor 🙈 Eğil kalk merdıven cık yürüyüş yap yok sancılanmıyorum hatta aksıne daha enerjım bu gunlerde 🙄🙄 pazartesı kontrolum var olmadı dıcem doktora yeter alın artık 🙄
poyrazege111 Mervin ilişkiye girmek de doğum yapmayı kolaylastiriyotmus ben kızım da öyle oldu ilişkiden sonra sancılarım başlamıştı 😁
Baharymk 39+3 aynı durumdayız✋🏻 Yeminle saçımı başımı yolucam artık neyi bekliyo bu kızlar anlamıyorum 😭😭
Mervin Damla________ cnm son haftalar geçmek bilmedi .. artık son günler .. son saatler belkide iyice heyecanlanıyor insan 😁
Baharymk Ben 40a kadr bekliceğini hiiiç düşünmemiştim inanki 38. Haftalarda gelir hani kız bebek ya erken gelir demiştim😓 Beklemek kadr kötü bişey yok yaa😫 Sancı gelsin die dua ediyorum psikolojim bozuldu anlatamam size şuanki halimi😢😢
Mervin Baharymk bende 9.aya girdiğimden beri her gün bekleyişteyim ama yokk ... hurma ye ... merdiven çık .. yürüyüş yap ... araba kullan .. sıcak duş.. eğil kalk.. temizlik yap ... her gün yapıyorum bunları ama inanın zamanı gelmemişse fayda etmiyor bunlar 😁😁😁😁😁 Ağrılarım bile olmuyor... açılmam yoktu son perşembe kontrole gittiğimde.. sadece arada karnım kasılıyor okadar ama çok hafif
Dilekka Baharymk allahım aynı ben hiç 40 hafta dolar diye düşünmüyordum gelmiyor kanala da inmiyor deliricem 😫😫
aysegul1414 CeydaAyaz ağrılarınız varmı bende 39olcam belim adet ağrısından bra daha şiddetli ağrılarım var bugün 10 dkda 20dk bir geliyo
Mervin CeydaAyaz bizede verilen doğum tarihi yarın .. doktor 21 aralık perşembe gününe kadar beklicez.. perşembe kontrole gel doğum gerçekleşmediyse hala yatışın yapılacak hastaneye dedi serum takacaklar bebeğin gelmesi için 😤😤
CeydaAyaz aysegul1414 sancı gıbı vurmuyo belım agrıyo ama kendımı tasıyamadıgımdam artık penguen gıbı yuruyorum ya 🙈😓 sen oyle dıyınce suphelendım acaba agrıyoda o agrı bu agrımı sancılandımda benmı hıssetmıyorum ya 🙄🤦🏼♀️
CeydaAyaz Mervin ne gunun gecmesi saat gecmıyor artık 🤦🏼♀️ Her sanıye telefonum calıyor dogurdunmu dıye 😄 Pazartesıye kadar bekleyıp bende yatısımı yaptırcam suni sancıya razı gelıcem ınankı
Baharymk Delirdim heralde sizin yazdıklarınızı okuyunca gülüyorum 😁 Bu ay doğuramicaz bu gidişleee 😂😂😂
Damla________ Mervin haklısın ya zaman daraldıkça bunalır insan su gibi aksın zaman saglicakla gelsin meleklerimiz
Mervin Emozeyno inşallah cnm .. hepimiz en yakın zamanda kurtuluruz alırız bebişlerimizi kucağımıza ❤❤
aysegul1414 CeydaAyaz bende blmyorm bide ikinci doğumum olcak unutmuşum nasl olduğunu 🙈belim sabah dan beri agriyo gerçek sancmi emn deglm çarşamba günü kontrole gittgmde biraz sancı çıkmıştı
Mervin CeydaAyaz aynen .. sinir oluyorum artık bende .. tel susmuyor doğurmadın mı sen daha diye ... sanki doğurunca haberleri olmayacak 😤😤