Suicmeyiunutma 32 haftalık hamileyim. 2′li test sonucum temiz çıkmıştı kan testimde öyle. Ancak detaylı ultrasonda doktor kalpte parlaklık görüyorum dedi. Tek başına bir anlam ifade etmez ama down sendromu bulgularından dedi. Daha sonra geçebilir dedi. Merak ettiğim böyle bir bulgu olup bebeği sonrasında sağlıklı doğanlar var mı ?
minikask35 Suicmeyiunutma benimde detaylıda kalpte parlaklik çıkmıştı ama sonraki kontrollerde doktor göremedi yani kaybolmuş bile şuan bende 32.haftamdayim
Suicmeyiunutma Elif8888 Detaylı ultrasonu yapan doktor her 10 bebekten 6sında görüyoruz demişti. O ilk zamanlar kafama çok takılmamıştı ama son kontrolde hala var diyince biraz takıldı kafama.
Suicmeyiunutma minikask35 Sizinki geçmiş ne güzel bende bu son kontrolde gittiğimde sordum var mı diye var hala dedi o yüzden aklıma takıldı 😔
minikask35 Suicmeyiunutma stres yapma doktor tek başına bı anlamı yok sadece dogduktan snra bı doktora gösterirsin demişti . Doktorlar hep en kötüsünü soylerler ama önemi yok diyorlarsa gerçekten yoktr😊
Ebusss1 Suicmeyiunutma bende 19.haftada detaylıda görülmüştü Ama 28.haftada biraz küçülmüştü dedi zamanla kaybolur dedi
Hacer26 Dr Kağan Kocatepe’nin 1 gün önceki videosunun 25dksini izleyin, down sendromu güçlü ve zayıf bulguları var diyor. Bi de yine aynı videonun icinde tek başına kalpte parlaklık icin kesin down sendromu vardir denemez demisti yanlis hatırlamıyorsam.
Suicmeyiunutma Hacer26 Kağan beyin videoları her biri ders gibi gerçekten ama hani şu “ olabilir ” kelimesi varya insan ona takılıp kalıyor İster istemez.. 😔
Suicmeyiunutma minikask35 Haklısınız ya aslında bir başkasında duysam mantıklı şeyler söyleyip tek başına anlam ifade etmez lütfen canını sıkma derim ama insanın kendi başına gelince bir yerlerde ister istemez takıntı haline geliyor 😵💫