Merhaba annelerimiz 38 hafta olduk bugün sabahtan beri 1 saat aralıklarla giren agrılarım var sabah belimden kasıklarıma girdi ve karnım taş gibi oldu lavaboya gitme ihtiyacı duydum sonra uzandım bir kaç saniye sonra gecti sonra 11 giibi tekrar aynı agrı ile uyandım yine lavaboya gittim geldim falan rahatladım sonra 12 gibi normal karın agrısı gibi agrı dı karnım suan bir kaç saat de hafif hafif tekrarlıyor agrı ama aralıkları azalmıyor napmam lazım yinede bir kontrole gitsem mi yoksa evde sürekli agrıdığı zamanmı gitsem henüz ne nişan ne su geldi birde bu agrılar bu sekilde devam edermi yoksa sıklaşırmı