Ogeday Herkese merhaba 18 haftamiza girdik bugünde ilk tetanoz aşimizi olduk hossetmedim diyebilirim ama sonradan çok ağrıyor diyorlar sizde nasıl oldu acaba ?
Hatunnn Ogeday kolunuzu yormayin ani hareketlerden ve agirdan bi iki gun sakinirsaniz zor gecmeyecektir
Duyguynrky Ogeday benim ilki ağrımadı ama 2.ağrıdı 2 gün sürdü (2.yi sağ kola vurmuşlardı o yüzden ağrıdı)
Elcnerdgn 2.dozu oldum bu gün 28.haftamdayım ilk dozu vurulduğumda 2.gün kolum ağırlasmıs gibi bir his vardı. Ama ağrı sızı dayanılmicak tarzda birsey olmadı bakalım bu gün vuruldum 2.yi bu nasıl gecicek