Kızlar dün doktor randevum vardı 37+1′ im haftaya cuma sezeryan randevusu verdi doktorum. Bebekte veya bende çok şükür bi sorun çıkmadı ama dünden beri çok sert tekmeleri olmadı ama karnımın içinde sürekli yüzüyor gibi. Bu haftalarda hareketlerin azalması normal mi acaba ?