Merhaba kızlar bebeklerinize kaçıncı ayda nasıl uyku eğitimi verdiniz ? Şuan erken tabiki 2.5 ayligiz henüz sallanıp duruyoruz ana kucağında. Bıraktığım an 10-15 dk içinde uyanıyor yada çok uzun süre sallamam gerekiyor. 4-5 aylık olunca zaten ana kucağında yatması tehlikeli olacak o kadar sallayıp yatağına alırsam da uykusu kaçacak. Böyle yapamam yani hiç bir iş yaptirmiyor şuan bana uyumuyor gündüzleri. 4-5 ay civarı başlamayı düşünüyorum mesela başını oksatmayi çok seviyor onu keşfettim bazen yanıma yatiriyorum başını okşuyorum öyle de uyuyor ama derinden uykuya dalma sıkıntısı var gündüz umarım düzelir ilerleyen aylarda. İlk kızımda kolik vardı 4 ay bir düzen yoktu ayağımda salliyordum zaten ona tobe ettim ayağıma almam diye bundan sonra da almam inşallah. 7 aylık falandı tatile gitmiştik bütün uykusu orda düzene girdi havadan mıdır nedir hep kendi deliksiz uyumaya başladı dibimizde cami vardı uyanmiyordu sese o gün dedim daha eve gidince seni asla sallamam. Eve geldik biraz mizmizlandi ama inat ettim yatağına yatırdım hep pis pis yaptım vs derken alıştı. Sizler nasıl uyumaya alistirdiniz bebeklerinizi ?