gizzzy35 peki şöyle anlatayım benim yumurtam çok gec gelişti adete 5 gün kala asilama yaptı doktor yani 4 gün önce yaptı ve karın şişmesi ağrısı bel ağrısı çokça akıntı başladı bende az önce de peçeye çok az leke gelmiş bu durumda ben regl oldum aşılama tutmadi mi yoksa üstüne görme gibi bir durum da olabilir mi regl tarihim yarındı aşılama olmasaydi . üstüne görme olayını daha önce yaşadım 3 gün dolu dolu regl gördükten sonra hamile olduğumu öğrendim ama tabi sonradan kimyasal oldugnu öğrenmiştik sence regl mi oldum