Gizemkoca Kızlar salı ya da Çarşamba sezeryanla ile doğum yapcam dua edin bebeğimde gelişim geriliği vardı inşallah sağlıkla kucağıma alırım kuveze girmez yanıma verirler
Seyda16 İnşallah sağ salim kucağına alırsın canım hiç korkma bebeğinin geleceğini kokusunu duyacağını düşün ☺️
Gizemkoca Seyda16 tek teselli o inşallah herşey çok güzel olur artık onu görüp kavusacagim için çok heyecanlıyım korkularım da var nasıl bir ikilem anlatamam