zaremamysa Bişe dicem bugün nedense bebeğim aşırı cok haraket ediyo acaba iyimidir? Aynısı olan var mi 40+4
aslanreis zaremamysa sanırım artık doğmak istiyor ☺️ Bir bilgim yok 36 haftalıgım ben normal günlük hareketleri
Hsbsk zaremamysa benim doktor ne kadar hareket o kadar iyi diyor. Ama sizin hafta gelmiş doğuma hazırlıkta olabilir
aslanreis zaremamysa Oksijeni bizden alıyor o nefes alıp vermiyor ki içeride o dediginiz emzikten düşerse belki olur nişanınız geldiyse doktorunuzla görüştünüz mü kontrollerinizin çok sık olması lazım bu haftalar
aslanreis zaremamysa e sancınız tutsa hangisine gitceksiniz ben o an kararda veremem ben doktorumu görmeden ameliyathanede kendime dokundurtmamıştım bile sevdigim güvendigim icin