Sibel4248 benimde göğüs uçlarım çok acıyordu, kaşınıyordu ve yanıyordu o erken haftalarda ben göğüs ucu kremi almıştım emzirirken kullanıyorlar normalde ama bana iyi gelmişti deneyebilirsin istersen canım. Şimdi son haftalardayım gümüş kapak kullanmaya başladım göğüs uçlarım hiç yok normalde kapağı şimdilik günde 2 saat takıyorum göğüs uçlarım çıkmaya başladı 😍
(Göğüs ucu kremi - Lansinoh
Gümüş kapak - ebebek 999 ayar olanı aldım)