Aysimaaaaa544 18 haftalık 3bebegime hamileyim normalin de ben bebek hareketlerini çok erken hissederim ilk bebeğim de bile öyleydi yanliz bu büyüdükçe daha az hareket etmemeye başladı neredeyse yok denecek kadar az sizce endiselen meliyimiyim??