Momyyy16 valla canım 3 kutu lierac bir kutu bio oil ,bitirdim birde avusturyadan arkadaşım bir yağ getirdi , lierac ve onu kullanıyorum şuan ama çatladım ha öyle aşırımı değil , vücut müsaitse ne yaparsan yap çatlıyorsun . Ama tabikide kullan ben kullandığım için az çatladım hiç bişey sürmeden kesinlikle durma