Sabriyeinall Kızlar 37+2 haftalık gebeyim bugün gün boyu dişim çok agrıdı ben geçmiyor ilaç dışında çözüm önerisi var mı ?
FDK2835 Sabriyeinall geçmiş olsun ezilmiş sarımsağı ağrıyan bölgede 5-10 dakika tutarsanız iyi gelir. Yirmilik dişimde bana çok iyi gelmişti.
kukiveannesi Sabriyeinall karanfil yağı benim için kesin çözüm olmuştu kulak çöpünü batırıp ısırıyordum ya da bastırıyordum ağrıyan yerle
K1- Sabriyeinall bende aynı agrıyor çekiyorum. Karanfil koydum iki gün üst üste. Ohhh şimdi çok iyiyim