Cansukrb Sabahtan beri bı halsizlik bel ağrısı ve sağ ellerimde uyuşma var tansiyonumu ölçtüm 13.8 hiç bişey yapasim yok hiç halim yok
GizemSultan Cansukrb b12 ne baktır canm aynı şikayetler bende de vardı b12 çok düşmüş o yüzden oluyormuş şimdi iğne vuruluyorum
Cansukrb Vallahi kusmam 2aydir gecmiyo gün içinde ne yesem kusuyorum artık yemek yemek istemiyorum ama bugün daha bı değişik bı haldeyim