Hanımlar merhaba benim dogumama 2 gün kaldı. Adet ağrısı gibi ağrılarım oluyor gün içerisinde bugün biraz daha fazla birde beyaz parçalı akıntım çoğaldı bu doğum yaklasti demek mi ? Ufak ağrılar için hastaneye gitmek istemiyorum çünkü geri gönderiyorlar açılma olmayınca.