Suu 15 günlük bebegım gobek kordonu düselı 1 hafta oluyor bugun bebegımın gobek delıgınde kan gordum hergun gobek solüsyonunu suruyorumda neden gelır kan normal mı anneler
Haziranannesii Suu k vitamin eksikliği olabilir mi acaba o aşıyı vurdular mi genelde doğar doğmaz vuruyorlar da... bizim ki de öyle olmuştu doktorumuz temizlemeye devam edin demişti normal demişti sizde devam edin temizlemeye
Naciye89 Suu aile hekimligine sorun ebenize yada doktorunuza.bilgi alamazsanz cocuk dr una gotürürsnz
Nisanurr K vitamini eksikliği canım benim doktorum bi ilaç vermişti ağız yolundan şırıngayla iki sefer verdim ve geçti çok şükür