Maalesef benim de beyazlarım var ama boyatmadım hiç, ne kadar doğal bir boya olsa bile zararlı olduğunu düşünüyorum. Kesimde sıkıntı yok tabi ki 😃Ama hamilelik hormonlarından olsa gerek saçlarım krallık günlerini yaşıyor o kadar dolgun ve canlı ki şu an kestirmeyi asla istemem 😂😂