Bersu26 evet bitiyor inşallah sen süt ü sağıp süt poşetleri var isim yazılabilen mama yerine onu versinler dolaba koyuyorlar, moralini yüksek tut hergun ziyaret et, sarıl ona küvez de sürekli yatırıyor lar gazı birikiyor her gittiğinde kucağına al gazını çıkar acele etmeden iyice sarıl öp inşallah tez zamanda iyileşir