Hellili canım tek bebekte mi sıkıntı , yoksa komple gebeliğimi sonlandırmaktan bahsediyorlar, bazen ikizler arası transfüzyon oluyor, diğerinin gelişimi ne kadar geride kalmış, fizyolojik başka sıkıntısı var mı bunlar da önemli,ikizler arası transfüzyondan kaynaklıysa anne karnında işlem yapabiliyorlar neden söyledi mi acaba