fasulyeninyolculugu Hamilebayan düşündük taşındık daldan dala atladık en sonunda Umay ismine karar verdik 👼🏼 Hatta sonradan yine vazgeçmeyelim diye Umay ismiyle bi kaç parça eşyasını bile yaptık💓
DilayVardar Benim kızımın adida Almina olucak kısmetse bu ismi ilk duyduğumda 14 yasindaydim ayvalikta bir adanin ismi cok hoşuma gitmişti ilerid kizim olursa koyucam dedim kizim oluyor sağolsun eşimde tamam dedi beğendi 😍
duru21 Semakacan kısmet 😄kazasız belasız sağlıkla kucağına al inşallah isim çok güzel sana nasip oldu belkide🤗
Papatyali Yüsra İkra Feyza Sare Sıla Eslem Hafsa Kayra Ece İrem Benim düşündüklerim 💁🏻♀️ Eşim Havva olsun dedi onu da kırmak istemiyorum iki isim de istemiyordum tek Havva mı olsa yanına bi işim daha mı olsa kafam karışık 🤔 eşim de sen bilirsin dedi sen ne istersen o olsun dedi ama işte onunda fikri önemli amannnnn baya uzun yazdım 😑😑😑🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤭🤭
AnneyimHamileyim Esesli Büyük kızımın adı Damla babası koymuştu iki buçuk yaşında 😍 şimdi 2.kızımı bekliyorum oda Azelya olcak ☺️
AnneyimHamileyim Esesli Bi dizide duymuştum ☺️ Çok güzel isimler var gerçekten ama ben yurt dışında yaşadığım için hem söylenmesi hemde anlamı iyi olması lazım 🙄