Sumbul 38+2 yim. Ultrasonda bebek hep önden gidiyordu. Ama nst de sancı veya açılmam yok. Rahmimde igne gibi siddetli batma ozellikle bugun. Ve bi 5 dk önce adet sırasında ağrayam bel ağrısı gibi bi ağrım var. Çok sık da lavaboya çıkıyorum. Yarım bardak su içsem çıkıyorum (3-4 gündür bu lavaboya çıkma sıklığım arttı) şimdi bu Doğum sancısı belde adet sancısına benzer demişlerdi. Dediğim gibi 5 dk önce şiddetli bi bel ağrısı geldi şimdi yazarken baya hafifledi. Bebek de çok oynuyor. Ama nişan yada su gelmesi yok. Saat tutup bu bel ağrısını takip etmem gerek değil mi ? Bu arada karında kasılmam zaten hep oluyordu. Bebek çok hareketli ve sürekli karnım kasılıyor zaten Doğum sancısı kasılmasını anlayamam gibi geliyor. Ama adet sancısına benzet bel ağrısını bugün kesin hissettim
BengulYldrm Sumbul 39+1 beni anlatmışsınız sanki😂. Bende bekliyorum ne nişan ne su var ara sıra giren sancı ve cok sık tuvalet ihtiyacı 😕 bekliyoruz 🙄
Aselebru1 Sumbul aynı bende öyleyim 39 olduk bakalım nts de sancım çıkıyo az aralıklı şiddetli değil 37 de 1 parmak açıklık var dedi başka belirti yok hep aynı şeyler siz nasılsanız bende öyleyim ☺️