Kızlar ikinci doğumun normal oldu kesinin hiç birşeym olmadığı için çok adet kanaması görmedim ilk doğumumda olduğum gibi ilerleyen zamanlarda azaldı sonra kesildi daha sonra 40 çıktıktan bi kaç gün sonra adet oldum oda bitti bi kaç gündür lekelenmem vardı şimdi adet gibi pembe kanamam var normal mi ?