Ozgecomelek 35 haftalık olduk fakat kızımiza hala isim bulamadık postalarda da hep aynı isimler yazıyor 😔 başka isim fikirleri olan arkadaşlar var mı 🤗
Ayseee4238 Ozgecomelek ben kızım olsaydı Tomris Umay koymayı düşünüyordum. Onun dışında Akşin, Mekselina, Güneş isimleri de hoşuma gidiyor.
2erkekannesiii Hazır post açılmışken bende Bi kaç isim sorayım kızlar yardımcı olursanız sevinirim şimdilik aklımızda bunlar var 1)Dilşah 2)Aymina 3)Özüm 4)Gökçe ya da Göksu oğlumun adı Göktuğ Kayra
Tuliy5 2erkekannesiii Aymina bana biraz uydurma geldi, ama diğerleri çok güzel. Dilşah veya Göksu diyorum ben 🥰
Gizemmihra Ozgecomelek bende düşünüyorum bulamıyorum hep aynı ve çok var şuheda ..çise veya Çisem suan aklımda bunlar var
2erkekannesiii Tuliy5 sağol cnm Dilşah’ın kökeni Farsça olduğu için biraz düşündürdü açıkçası bizi Göksu yu da Göktuğ ya uygun diye düşündüm