Fadikb handenur__ diyetisyenle ilerliyorum illa ki öğünümde oluyor ama sınırlı ☺️ Yani ben ekstradan öyle karbonhidratlı şeyler tüketmiyorum
edasahbazsahin 32+3 ve 6 kilo aldım iyi ilerliyor gibiyim 😂 görenler hamile olduğuma inanmıyorlar sadece top gibi karnım var o kadar 😂👍🏻🐣
Fadikb gage akşam 6-7 den sonra birşey yemiyorum çok acıkırsam süt yoğurt salatalık gibi şeyler tüketiyorum
S02_ handenur__ doğum sonra unutmam inşallah seni yaza kasa 60a düşsem yeter ben ya 😂 60la hamile kaldım 73üm şuan 60 ideal 😂