Yeppudaa Allah korusun çocuk ameliyat olmuyor ki niye bu kadar yıprattınız kendinizi, alt tarafı kan oluyorlar yenidoğan tabiki mecburen delik deşik olucak kolay bulunmuyor damarlar. Sarılıktan kötü değil yapılan iğneler doktorunuz ne diyorsa onu yapmaktan başka çare yok bir an önce geçer inşallah