Sedarif Merhaba anneler 🌸😍 Bebeğim 3 ay 8 günlük konuştuğum da gülüyor sese tepki veriyor aguluyo sesler çıkarmaya çalışıyor ama elleriyle bi şey tutup kavrayamıyo elleri hep yumruk halinde bu aylarda oyuncak kavrayıp tutması gerekmiyor mu?
Cennetannesi Sedarif nöroloji bölümüne götürebilirsiniz tutmaya başlamış olmalı azda olsa hemen elham yapmayın bence bi doktor görsün 😌 benimde kızım 4,5 aylık o aylarda tutmaya başlamıştı
Bebegimicin1 Sedarif her bebek bir değildir kimi bebek erkekn kimi bebk geç yapar üzülme takma kafana zamanla yapar daha küçük annesi