Ilayda11 Oğlum sureklı emmek istiyor 1 saat emip 5dakıka bırakıyorsa sonra tekrar İstiyor normal mı daha 15 gunluk
superrmomy Ilayda11 canım doktora gitmeni tavsiye ederim 40 günlükken bizde de olmuştu surekli memede durmak istiyordu bırakınca ağlıyordu ve uyuyamıyordu benim sütüm azalmış ama inşallah senin ki öyle degildir
gamzosgamzos Ilayda11 doymuyor degil senin kokunu istiyor annesi ilk ozellikle 2 ay genelde bebeklerde olur yani gayet normal zaten doyup doymadıgi 1.aydaki kontrolunde kilo alımından belli olur ona gore doktor mama takviyesi yaptirir cisli bezleri nasıl kakasını günlük yapiyor degilmi
Merkun Ilayda11 ilk 3 ay anne bebek bağı çok önemli. Daha dünyaya yeni gelmiş ve adapte olamamış bir miniğin var. Güvendiği ve tanıdığı birtek sen varsın canım. 10 dakika süt emiyorsa 10 dakika güven ve sevgi emiyor. Benim oğlum 3 hafta alabildi sadece anne sütünü şimdi 3 ay 10 günlüğüz ama kucağımda uyur gözlerimin içine bakarak yüzümü sever. Dünyadaki en güzel şey bu inan bana bazen zor olsada onlar için dayanmalıyız. Ayaklandıklarında zaten gelmeyecekler kucağımızda durmak istemeyecekler belkide😂
Nhrync Ilayda11 benimde ilk kızımda öyleydi canım . Doktora gittik sütümde geliyordu . Ama doktor ağzından sütün su gibi akıyorsa sütün kalitesizdir su gibidir doymuyordur dedi bebek mama takviyesine başladık ve düzeldi ağlaması ve sürekli meme istemesi bitti güzel güzel uyumaya başlamıştı canım
Ilayda11 superrmomy sütün azaldığını nasıl anladılar ki benım sagınca falan baya gelıyo yada emerken agzında da goruyorum sutlerın aktığını
superrmomy Ilayda11 ilk gün kızım sürekli ağlıyordu sürekli memede durmak istiyordu emzirip yatırdığım da hemen kalkıyordu ilk gün anlamadık göğsümü sıkınca süt geliyordu. Geceye kadar böyle devam edince mama vermiştim mamadan sonra uyuyup kalmıştı cocuk. Ertesi gun doktora gittik anlattık aynı seyi söyledi meme+mama olarak gittik sağınca o zamanlar benimde geliyordu ama yetmiyormuş.
Mihriballim Yeteri kadar ıslak ve kakalı bez alıyorsan açlıktan değildir doyuyordur. Fakat adapte sürecinde anneyi hissetmek istiyor olabilir bazen sadece anneyle temasta olmak için bile emmek isteyebilir bebekler bez ve kilo takibiyle doyup doymadığını anlayabilirsin
Ilayda11 Mihriballim ama hıc kalkamıyorum oldugum yerden bırakırsam vıcdsn yapıyorum ama bunun da bırakmaya nıyetı yok 🤷♀️
Mihriballim Ilayda11 ☺️🙏 vicdan yapma annesi elinden geldiğince ten temasında olmaya çalış kendini de çok yormadan Bi kaç haftaya kalmaz alışır oda. Bırak işler güçler kalsın bu günler geri gelmiyor hızlı büyüyorlar bol bol kokla sev ❤️ sağlıkla güle güle büyüt.
4438bebegim Benim bebeğim de meme düşkünü tombalaktı belim ağrırdı da bırakmaz dı, hala sarılmaya düşkün koklamaya, 8 yaşında artık beni bunaltırdı, sen doyduğuna eminsen emziğe alıştır emme düşkünü anlaşılan