Kızlar 37+1 deyim bugün çatı muayenesini yapar diye hazırlıklı gittim ama sadece usg bakıp karnımdan muayene etti, vücudun normal doğuma çook müsait sezaryen yaparsak yazık olur dedi, çatı ya bakmadan 🤔 bebeğim biraz iri bende uzun boylu hafif kiloluyum korkularım var tabi ki şimdiye kadar ne egzersiz ne yürüyüş hiç bişey yapmadım, şuan panik içindeyim 😩 (ilk gebelik) bu şekilde çatı muayenesi olmadan normal doğum yapan var mı