Nurklc38 kızımda kırmızı e bebek astronot mont almıştık çok güzel kullandık kırmızı olduğu için oğlumda da kullanırım arabamız yoktu o dönem ama sıcacık tuttu kızımı hep dün gece kampanya vardı 5 TL ye düşmüştü içi kürklü dışı tam ne denir bilmiyorum ama mont astarı gibi