Üşengeçlikten yarım bırakmıştım sonunda bugün bitirdim ama kafam bi konuda karışmadı değil ekim sonu doğumum olacak penye battaniye bi tane koymuştum ne olur ne olmaz diye onu çıkardım çantadan ve baya kalın örme battaniye koydum iki tane de nohut battaniye var sizce yine de eklemeli miyim penye battaniyeyi ?