Momandboy Kizlar belki saçma gelecek ama yanlislikla sakiz yuttum. Bir sıkıntı olur mu sizce? Daha önce yasayan var mı?
ruyyyyyaaaaaaaa Momandboy yok canım sorun olmaz zaten yediklerimiz direk olarak bebege ulaşmıyor raht ol
Baharun2 Momandboy ben çok yuttum yanlışlıkla bilerek fln yani çocugun agzına girmemiştir sanmıyorum 🤔🤔
Merveozcelikcckl Momandboy sakız bebeğe yapışırmış ben sakız çiğnersen beş yaşındaki yeğenim bana öyle demişti sakın yutma bebeğine yapışır demişti😂😂😂😂
ruyyyyyaaaaaaaa Momandboy bende hamileligimin başına sakız yutmustum senin gibi çok endiselenmistim 😂
Deletedmom65 Baharun2 saçmalama be bebek kapalı alanda yediğimiz şeyler bile kan yoluyla kordon yoluyla onu besliyor